כל הפוסטים בבגרות בהיסטוריה – פרק ד סוגיות מתולדות עם ישראל

הכנה לבחינת הבגרות בהיסטוריה – המעבר מכור היתוך לחברה רב תרבותית
המעבר 'מכור ההיתוך' לחברה רב תרבותית כפי שבא לידי ביטוי בתחומים שונים בחברה ובתרבות במדינת ישראל מדיניות קליטת העלייה לישראל

הכנה לבחינת הבגרות בהיסטוריה – היהודים בארצות האיסלם
השפעת גורמים שונים על גורל היהודים בארצות האסלאם ההשפעות על תוצאות מלחמת העצמאות והקמת מדינת ישראל ושל תהליך הקמתן של

הכנה לבחינת הבגרות בהיסטוריה – תמורות בזכרון עיצוב השואה
עיצוב זיכרון השואה בחברה הישראלית היחס לזיכרון השואה במהלך שנות ה-50: עיצוב זיכרון השואה בשנות החמישים לשואה כאירוע הנורא ביותר

הכנה לבחינת הבגרות בהיסטוריה – עליה וקליטה בשנות ה 50 60
עלייה וקליטה במדינת ישראל בעשור הראשון והשני לקיומה – 1948 – 1960. לאחר ההכרזה על הקמת המדינה נפתחו שערי הארץ

הכנה לבחינת הבגרות בהיסטוריה – דה קולונוזציה
תהליך הדה קולוניזציה והקמת מדינות עצמאיות בארצות המזרח התיכון וצפון אפריקה הגדרת המושגים "קולוניאליזם" ו- " דה קולוניאליזם" קולוניאליזם

הכנה לבחינת הבגרות בהיסטוריה – מלחמת ששת הימים
מלחמת ששת הימים סיכום מהיר מלחמת ששת הימים נפתחה ב – 5 ביוני 1967 בשעה: 7:45 . בשעות הראשונות של

הכנה לבחינת הבגרות בהיסטוריה – מלחמת יום הכיפורים
מלחמת יום הכיפורים מלחמת יום הכיפורים (6.10.73 – 24.10.73 ) הייתה אחת מהמלחמות הקשות ביותר שעברה מדינת ישראל במהלך

הכנה לבחינת הבגרות בהיסטוריה – פרק ד: סוגיות מתולדות עם ישראל
הכנה לבחינת הבגרות בהיסטוריה סיכום פרק ד' – סוגיות מתולדות עם ישראל סיכום החומר למבחן הבגרות בהיסטוריה על פי תוכנית